recept på en lyckad morgon

Inledd dagen med en lång sovmorgon. Se till att ha gott om tid, hela planen går ut på att hänga och ta det lugnt. Leta fram ett recept på amerikanska pannkakor. Jag använde mig av detta. 
 
Fast om jag vore ni så skulle jag skippa citronskalet. Jag tycker inte att det blir lika gott när pannkakorna smakar citron. Fast det är ju en smaksak. Vispa ihop allt och stek på svag värme. 
 
Servera med olika tillbehör och ät tillsammans med någon framför en bra serie. Vi ser just nu på SATC och drömmer oss till New York. Ett av mina favoritavsnitt är när Miranda träffar Steve. Jag blir tårögd varje gång och tänker att kärlek är nog något som kan ske när en minst anar det. Ja, det är den äldsta klyschan. Men ibland händer det ju att det faktiskt stämmer. 
 
 
 
Ha en fin söndag allihop <3
0 kommentarer