Broadway Ladies

Jag älskar att vara kulturell med min donna! För att kicka igång Pride har vi precis varit på Broadway Ladies - en flat konsert om kvinnor i musikal... 

Och det var så jävla bra! Är helt övertänd pga dessa talangfulla donnor! Det var låtar från kända musikaler, queera tolkningar, statistik från Broadway och Sveriges kulturliv samt flat-special. 
- ni förstår ju själva hur övermäktigt detta var. 

Det händer något inuti mig när jag ser queens uppträda. Jag blir så förbannat peppad, rörd och stolt? Jag känner samhörighet och blir peppad å deras vägnar för att de är så jävla duktiga och begåvade. Och mitt i allt känner jag pepp över feminism och systerskap. ❤️

1 kommentar
Fredrika

Varför skall du som homosexuell vara sexualupplysare för heterosexuella?
RFSL tex skulle ju inte acceptera en hetero...