påväg!!

Jag låg vaken i flera timmar inatt pga pirr och hela morgonen har ägnats åt pepp och något försök till struktur. Men det är helt omöjligt - min kompis gifter sig i dag!! Min fina kompis som jag lärde känna den där helgen år 2010, som jag föll pladask för efter ett gemensamt asgarv. Som jag hängt med under långa, svettiga COL-dagar, sena festnätter och på tåg och bussar över hela landet. Min fina, kloka, vettiga, och fantastiska vän Aleks. I dag är det din och Johannas dag <3 


Tänk att jag blivit så gammal att jag har vänner som gifter sig? Som lovar varandra evig kärlek osv. Som blir med barn och som köper lägenhet? När blev vi såhär vuxna? 

Fast sen tittar jag på min donna, och tanken känns inte längre så överdrivet vuxen eller långt bort. Utan bara alldeles rimlig ❤️ 
0 kommentarer