vecka tjugosju

Det gör något med hjärnan att skippa måndagen och starta veckan på en tisdag. Jag blir helt förvirrad och hänger knappt med. Jag tror att jag är en sådan person som behöver inleda en vecka med ett visst tempo - och så hänger resten av veckan bara på? Ni vet sådana som säger att den bästa dagen att fatta beslut, träna, sortera osv är på måndagar. Det har jag helt missat denna vecka. Men men, klart värt det <3 
 
tisdag: komma ikapp och strukturera? Spinna + Testpoint på kvällen. Välkomna till Sveavägen 59, vi har öppet mellan 18.00-20.30. 
 
onsdag: radiomedverkan på morgonen! Och sen är det kontoret fram till 16.00 - då är det äntligen dags för Testpoint + Frescati igen! Vi kommer hänga på Frescati mellan 17.00-19.30. 
 
torsdag: ska kubba <3 och jobba.
 
fredag: jobb fram till 15.00 - och sen ska jag till Hudiksvall!
 
lördag: HUDIKSVALL PRIDE! Jag kommer att hålla i ett pass Snuskbingo <3 och hänga kvar resten av festivalen för kondomutdelning med kampanjen Stolt och Säker
 
söndag: Hänger i Hudiksvall ett tag och sen åka hem och vara ledig. 
 
 
0 kommentarer