mellanlandning

Jag höll ett pass i en språkintroduktionsklass under förmiddagen. Pass 2/3, och det är så kul att se deras utveckling och förändring sen sist. Det är därför det är så värdefullt att träffa en och samma klass flera gånger. Och min kollega testade att gå igenom STI på detta vis. Så himla snyggt och vettigt upplägg.

Och nu hänger jag på söder innan jag ska iväg till nästa uppdrag - i Linköping! Sist jag var där var 2011. Jennie gick på folkhögskola och jag hade precis fått hjärtat krossat. Mycket har hänt sedan dess, men jag tänker ibland på den helgen. Det var så välbehövligt att komma bort från Stockholm och ångesten, för att istället hänga med sin bästis och mingla runt i Linköping.
Om en vecka är denna ljuvliga period över. Så i dag åt jag en karlsbadesemla. ❤️
0 kommentarer