vecka fjorton

Åh, äntligen en ny vecka! En vecka där jag inte behöver plugga innan jag gått upp, på tuben och tills jag stupar. En vecka där jag inte kommer åka kors och tvärs för skolpass. En vecka då jag ska äta middag varje kväll, hångla med min tjej så mycket jag hinner och försöka nöjesläsa. 
 
Måndag: Öppningspass på Centan, telefonmöte inför en COL-utbildning jag ska hålla om några veckor, träna, se Jordskott!! Och träna. Det blev en timmes promenad/jogg på bandet. 
 
Tisdag: Skulle haft ett mööööte, men det blev flyttat längre fram. Istället ska jag jobba hemma + ha Gleemaraton!! Vi ska se de fyra sista avsnitten och gråta en liten skvätt. Eller liten och liten, jag kommer att hulka. På kvällen ska jag spela in två avsnitt av Minnet Fullt och vi ska ha en gäst!!
 
Onsdag: Inleder dagen med att hångla min tjej farväl som åker hem över påsk ::´((( Därefter ska jag ha tre skolpass med observation för RFSU. Sen ska jag in till stan och fika med Anna på Kult <3 På kvällen ska jag förhoppningsvis yoga. 
 
Torsdag: Ha ett tredje pass i en språkintroduktionsklass, alltid lite deppigt att säga hej då till en klass en hängt med flera timmar. På kvällen kommer mamma, Phia, mini-E och Ernst över på påskmiddag! <3 
 
Fredag: Jag ska ha mini-E hela dagen <3 vi kommer gå på utflykt, bada badkar, busa och förhoppningsvis sova middag! 
 
Lördag: Ha ett planeringsmöte inför COL-utbildningen jag ska hålla med en annan. Gå igenom upplägget och dela upp olika ämnen mellan oss. 
 
Söndag: LEDIG! 
 
För första gången på länge har jag flera kvällar obokade och flera luckor om dagarna, så efterlängtat. Ska visserligen fylla många av timmarna med ett jobbuppdrag jag pysslar med nu. Och träning, längtar så efter att jogga och yoga. Dessutom ska jag även nöjesläsa minst två böcker. Kommer bli en ljuvlig vecka. 
 
1. två söta små kycklingar. 2. ska baka minst två kakor ur denna ljuvliga bok under veckan. 3. denna magiska bild kommer härifrån. <3
0 kommentarer