vecka tjugoett

Förra veckan känns både som en hel livstid och en kvart på samma gång. Och det kommer nog ta ett tag att smälta den veckan och allt som hände där. Denna vecka hoppas jag går på en kvart - för sen ska jag till Mallorca! Låt oss titta på kommande vecka:
 
måndag: äntligen jobb! Har en del möten, avstämningar och överlämningar osv. På kvällen ska vi på för-premiär av filmen Spy. Älskar Melissa McCarthy <3
 
tisdag: vi ska ha vårt första trivselmöte på kontoret, och jag ingår i gruppen. Ska bli så himla fint. Sen är det jobb hela dagen och på kvällen ska vi på middag hos och Lind & Co och sen svänga förbi Maria Svelands releasefest. 
 
onsdag:hela kontoret har halvdag med funkisutbildning, sen är det vanligt kontorsarbete som gäller. Och på kvällen ska jag och Fridah podda igen. Och vi kommer nog avslöja vem som vann i queen Boije-tävlingen. 
 
torsdag: studiebesök på Basement. Någon av er som varit där? Sen ska jag ha handledning för Testpoint och packa inför semestern.
 
fredag: jobb och möten + Testpoint på kvällen! Kom till Candy, jag är där mellan 23.00-01.00. Vi erbjuder hivtest med snabbsvar och samtal om säkrare sex. Kom! Jag ska även hinna med att äta middag med E och la familia <3
 
lördag - lördag: MALLORCA!! Jag, mamma, Phia och mini-E ska hänga en vecka på Mallorca och bara läsa (jag!), sova (alla), leka (Mini-E) och äta (alla). <3 
 
0 kommentarer