vill spoona och se dig djupt i ögonen

Alltså, vilken jävla fest vi var på i går. Leopard förlag anordnade en magisk relasefest för Maria Svelands bok Befrielsen. Och det var en av de bästa fester jag någonsin varit på? Jag vet inte om det var för att jag Lovisa redan från början var övertända? Eller om det var stämningen? Alla queens? Grej på grej var bara så jävla ljuvlig.
 
Svelands tal om sin egen bok och varför den behövdes skriva, att kören Guldfittorna framförde låtar som fick oss HSP att snyfta högt, att magiska Tiffany Kronlöf sjöng, att Trio med Vulva var dj´s samt att stämningen var så jävla fin. Samt all dans. Helvete vad vi dansade!  Det var ett tryggt rum med massa magiska queens, feminister, idoler och vettiga människor. Och jag pratade med så många fina människor, och körde en selfie-tävling, som jag vann! 
 
 
Leopard förlag - tusen tack för en riktigt bra och fin kväll. <3 Sen gick vi vidare till Ljunggrens och stängde det stället också. I dag mår en som en förtjänar. Men helvete vad jag älskar när kvällar bara utvecklas till något överpeppigt och magiskt. Älskar det. 
 
0 kommentarer