vecka fyrtioett

Efter att årets jobbigaste dag passerat, kan jag äntligen börja se fram emot hösten. Den kan ju vara rätt vacker med alla färgglada löv och solen som fortfarande skiner. Dessutom har jag en vattentät plan för att överleva höstmörkret. Bland annat genom att boka in peppiga och fina saker, som denna vecka:
 
måndag: jobb som vanligt och på kvällen ska jag och donnan frakta hem en fatboy kommunalt. Det kommer att bli fantastiskt underhållande. Jag ska även kubba intervaller. 
 
tisdag: jobb och på kvällen ska jag på Leopards mingel för boken Ernest Thiel - pengar & passion
 
onsdag: jobb och Testpoint på kvällen. Jag ska även träffa Ellen över en fika och prata om hennes nya jobb!!
 
torsdag: jag och E ska på dejt!! <3 <3 <3 hon har fått boka in lite kvällar här och där i min kalender, så mysigt och effektivt. Vi firar även 20 månader som förlovade, helt galet. 
 
fredag: jag har inget spikat förutom jobb? 
 
lördag: drömdag: ska dels fika med Aspuddarna och på kvällen ska jag ut med HT <3 
 
söndag: ännu en drömdag: jag ska äta lunch med Madde och Lovisa, och därefter ska jag på Mens the musical <3 
 
0 kommentarer