flexar lite bara

Ni vet sådana där dagar när stressen sitter i halsen på en, en vet inte vart en ska börja på att göra-listan och gråten är lite för nära för att det ska gå att andas lätt. Så hade jag det i går. Och det är fan inte bättre i dag. Dessutom så lyckades jag glömma min mobilladdare på jobbet ---> gick upp när E gick hemifrån: 05.00.
 
Så just nu är min plan att dricka min egen vikt i kaffe, göra en tydlig lista och sen bara bocka av sak efter sak fram tills att det blir kontorstid. Då kan jag åka in till kontoret. Här hemma kan jag ju dessutom lyssna på låtlistan döpt till "queens" på hög volym. Tänk er en blandning av Solid Harmonie, Billie Piper och Beatrice Eli. <33 
 
 
Men två saker som var bra med gårdagen:
1) fick träffa mamma, dricka kaffe och skvallra om Bokmässan. Känns så konstigt att hon varit med de 9 andra gångerna, men inte de två sista. Så hon fick höra allt.
2) E messade en bild på en bukett blommor jag skulle få. Den var så gigantisk att jag och buketten inte kunde gå igenom en dörr samtidigt!! Det var 6 buketter ihopbundna till en? Och den levererades ca 5 min efter att jag bölat pga jobbet. Livet i ett nötskal. 
0 kommentarer