kärleksflow

Vi vet alla att det går upp och ner i relationer. Det växlar fram och tillbaka, inom alla relationer. Folk som bara säger att dom har det bra, brukar jag tänka att dom ljuger... Men i alla fall, jag och min donna är inne i något ljuvligt kärleksflow! Jag kan inte få nog av att vara med henne, skeda, hennes doft och att få henne att le. Jag blir pirrig innan hon kommer hem från jobbet? Eller kommer jag senare än henne håller jag på att krokna av kärlekssaknad på g hem från jobbet.

Så givetvis var det extra svårt att lämna hemmet denna morgon, samtidigt som jag är svinpepp på min kommande vecka. Min första skandinaviska hiv & hälsokonferens + bokmässan, som jag älskar. Men ändå var det jobbigt :((( Fast jag tänker att det bara kommer bli fantastiskt ljuvligt när vi väl ses igen <3333 
0 kommentarer