queen

Här sitter jag som en annan queen på min tron. Vi är framme på Oslos flygplats efter en lång dag och vi sitter i "working area", där bara massa gubbar tagit plats. Och så jag förstås. Först hade vi några sista pass med alla nordiska länder, och därefter hade vi från förbundet två workshps efter varandra. En workshop hade temat "hitta kompetenser hos varandra" - så otroligt peppigt men samtidigt läskigt och svettigt. Vi fick skriva långa listor över olika egenskaper och kompetenser hos varandra OCH oss själva. Som ett CV fast svettigare. Men samtidigt så jävla fint. <3  Kan visa min lista sen. 
 
Efter det hann vi med en promenad i solen och burgare hos Munchies. Och avslutningsvis en kaffe på Kaffebrenneriet. Så lyxigt och fint att få kvalitetstid med sina kollegor utanför jobblokaler. Om en kvart boardar gänget mot Stockholm, och om en timme går mitt flyg mot först Köpenhamn och sen Göteborg. Är så peppad på att komma fram till mässan! Krama om Ernst, Anna, Fridah, Karin, CC, Sofie och alla andra finingar som minglar på för fullt. 
 
Dessutom håller jag tummarna för att jag lyckas kamma hem dröm-intervjun till Minnet Fullt. Samt ett gäng andra mindre intervjuer som vi kommer baka in i lite olika avsnitt. Jag är främst ute korta intervjuer med många författare. Så håll tummarna för mig :))) 
Minnet Fullt RFSL bokmässan
0 kommentarer