yoga för själen

Jag har känt mig skör sen vi kom hem från Köpenhamn. Kanske för att vi jobbade intensivt, gjorde Köpenhamn och sen hade en heldagskonferens i måndags? Eller så har jag PMS? Eller pollen? Högst oklart. Det enda jag vet är att jag känt mig skör? Ni vet som en känner typ okt-dec, som att huden inte skyddar och tårarna är lite för närvarande. Iofs så brukar jag känna så efter varje semester... Och jag har ingen aning om när min PMS dyker upp eftersom min menscykel är phuckad sen länge. 
 
Eller så kanske min kropp bara saknat yogan? Jag testade ett nytt klipp precis, och ignorera titeln. För yoga och vikt hänger inte ihop. De få gånger som yogaläraren använder vikt så handlar det om att tona musklerna. Dvs stå i olika ställningar länge för att bygga upp muskelstyrkan. Men jag antar att det lockar tittare om en blandar in viktnedgång? 
 
 
Oavsett, klippet är kort och handlar kort och gott om att tro på sin egen styrka. Och för mig träffade det mitt i prick. Jag vill inte längre böla, utan istället yoga mer? Måste komma ihåg att yoga minst 4 gr i veckan i fortsättningen. Så, kvällens tips! Puss och namaste <3
 
yoga yoga with Adriene
0 kommentarer