PCOS

Besöket hos gyn gick bra, riktigt bra - min PCOS är borta!! Det är helt galet! Först satt vi och pratade om hur jag mått sen sist, vad jag tycker om mina p-piller och hur det gått med vikten. Sen blev jag undersökt. Min livmoder såg himla fin ut och det var en fin slemhinna som syntes.
- sen skulle vi granska äggstockarna och äggblåsorna. Varpå hen säger: "jag ser inget!!" och mitt briljanta svar: "hur kan du inte se något? Du är ju i mig!!"

Men det gick inte att se några äggblåsor. Dom var inte längre i cirklar. Sist kunde jag se fem äggblåsor på ena sidan och åtta blåsor på andra. Men nu var dom utspridda som dom ska vara! Hurra!

Hen gissade att kombinationen av att jag äter p-piller och gått ner en del i vikt gjort att hormoner stabiliserats och att det försvunnit! Så nu ska vi inte ses förrän jag vill bli på smällen! Hurra och heja mig!

Pcos gyn
0 kommentarer