Harry Potter <3

 
Ingen kan väl ha missat att det kommer en ny Harry Potter-bok? Jag fick meddelanden från flera personer som hade tänkt på mig när dom såg detta. Själv skrek jag rakt ut. Och blev lite yr? Fastän jag låg ner... Reaktion nr två var att jag ville skaffa barn. Helst i förrgår. Så att mina kids kan vara nästa generation Potter. 
 
Jag och mina vänner är ju generation Potter. Detta innebär att vi var lika gamla som Harry när han började skolan och följde deras klass genom böckerna. Vilket vi givetvis är väldigt stolta över. Sen har vi ju även en rätt extrem relation till Harry som innefattar vilda diskussioner, kvällar och nätter av prat om böckerna/filmerna/karaktärerna, resor till platser där böckerna/filmer utspelat sig osv. 
 
 
Rimlig följdfråga - vilka ska med till London och se pjäsen samt köpa boken när den släpps 31/7?
Harry Potter <3
1 kommentar
rememberthiis.blogg.se

Omg jag visste inte , vad kul :D