vår bokhylla

Kom på att jag glömt visa det färdiga resultatet av vår bokhylla! Jag är så lyckligt lottad som fick bokhyllan vald, ihopbyggd och satt på plats av E och Filip - min enda uppgift var att färgsortera och välja ut vilka böcker som skulle frontas. Dom som är synliga är favoriter, en del klassiker, feministiska verk, författare jag älskar och böcker jag planerar att läsa. Som sedan sorterats i färger <3 

Och jag älskar den! Jag blir lycklig av att se alla böcker, ha nära till mina favoriter och ha nära till mina älskade böcker. Att vara omgiven av bra litteratur gör mig lycklig. 
- gör detta mig till ett freak? Eller bara en riktig bokälskare? 

På den andra väggen är nu främst mina serier och lite småplock. Kan visa en annan dag. 
1 kommentar
Moa

Känner sååå igen mig! Blir lycklig av det!