2016, dig håller jag redan kär

Det har bara gått några dagar av det nya året, men jag är redan kär i 2016. Hittills har jag hängt mycket med min donna, sett Gossip Girl/New Girl/Glee, tränat, hängt med vänner, sovit, hånglat och skrivit. Jag har haft världens bästa jullov! Och varit så pass avslappnad att jag glömt bort två koder till jobbet...
 
Och givetvis har jag mål och förväntningar inför detta fantastiska år.
 
Mål:
- klara milen
- klara huvudstående utan stöd
- komma i plankan
- jobba bara 100 %!!
- bli klar med utkastet på boken <3
- läsa fyra engelska böcker
- dra ner på kött
 
Förväntningar:
- besöka New York minst en gång <3
- besöka ett nytt land
- testa nya brunchställen
- ha en realistisk bokcirkel
- vara mindre stressad och arg
- ha ett ljuvligt jobbår där jag får utvecklas massor ihop med fantastiska människor
- få ordning på mitt hår
- knyta vettiga kontakter i bokbranschen 
0 kommentarer