gifta vid första ögonkastet säsong två

 
Fattar ni min lycka? Gifta vid första ögonkastet är tillbaka med en säsong två!! För er som missat den första säsongen av den svenska versionen eller den amerikanska - sjukskriv er och se bägge. 
 
Det är tre kvinnor som blir ihopparade med tre män av fyra "experter". I den svenska versionen är den en präst, en beteendevetare, en psykolog och en samtals terapeut. 
- ja, det är heterosexistiskt och trångsynt. Men jag älskar det. Jag älskar att dessa personer vill träffa någon att älska, jag älskar att dom är redo att ställa upp i ett tvprogram som hela svenska folket kan se, jag älskar att dom blivit ihopparade av några random människor för det är så bisarrt och intressant på samma gång. Och jag älskar det!!
 
 
Det experterna gör är att gå på deltagarnas personlighet, intressen, egenskaper, rädslor, känslor, mål med livet osv. Och sen matchas dessa par fram. I denna säsong var det över 150 personer som sökte. Och dessa ljuvliga sex personer bakas samman till tre par. 
 
 
Och ja, givetvis efterlyser jag folk att diskutera detta ljuvliga program med! Så börja kolla och så diskuterar vi. 
kärlek vid första ögonkastet
0 kommentarer