ny era <3

ÄNTLIGEN TILLBAKA PÅ JOBBET!! Jag har haft ett alldeles ljuvligt jullov, och självklart resulterade det i att jag sov ca 15 minuter inatt? Dels pga pepp inför jobbet och dels för jag tror jag sträckte ryggen i går när jag cyklade "Himalaya" på gymmet. Så det strålar från höger skulderblad både uppåt och neråt. 
 
 
Men det känns så himla fint att vara tilllbaka på jobbet. Är det något jag minns att Pappa pratade om så var det att han verkligen älskade sitt jobb. Han kunde bli ledsen på fredag eftermiddag för att han skulle vara utan sitt jobb, och redan då längta till måndag. Och så känner jag också. 
- jag har alltid älskat att jobba, vilket givetvis hänger ihop med duktiga flickan-syndrom osv. Men när en träffar rätt gällande uppgifter, får jobba med det en brinner för och samtidigt har vettiga kollegor - då har en kommit rätt. Vilket jag har <33
 
 
Med detta sagt är jag så otroligt peppad på att kicka igång denna termin. För jag kommer få jobba med drömmiga uppgifter och drömmiga personer - och bara hundra procent. Vilket är något helt nytt för mig. Jag kommer ha så mycket fritid utöver mitt drömjobb! Lever något slags drömliv. 
RFSL stockholm
0 kommentarer