Mina kärlekar<33

Alltså dom här två!! Ibland känns det som att något ska spricka inom mig för att jag är så lycklig med dom! Hurre är världens ljuvligaste katt <33 Jag fattar inte hur jag kan känna så mycket för en katt? Men det gör jag. Jag älskar att vara med honom och få honom att spinna! 

Och min donna, hon är det absolut bästa och viktigaste som hänt mig. För jag vet att hon finns där, alltid ställer upp och ständigt peppar mig gällande allt jag gör. Vad som än skiter sig, så finns hon där. I veckan firade vi 28 månader som förlovade och nästa fredag är det tre år sen vi sågs första gången. Och det är en sådan fröjd och lycka att fira alla våra dagar ihop! Om jag skulle dö i morgon, då vet jag att jag inte skulle ångra något med henne. Det är en ganska ljuvlig känsla <3 Tack E, mitt livs kärlek! 
0 kommentarer