nu är dom gifta!!

Morgonen inleddes med att jag tog rimligt många selfies i bilen. Detta efter att jag förklarat för donnan att mitt face bara finns i en upplaga, och det ska hon tänka på när hon blir galen på mig :))) Det gör hon redan... <3 
Sen mötte vi upp dom här urtjusiga! Och ställde oss i köer som växte för varje minut. Det fanns en för kyrkliga, en för borgerliga, en för gäster och en för besökare. För min syrra skulle gifta sig i drop-in på Skansen!! 
Dom fick ett startnummer och efter att alla gått på toa samt tagit oss till bröllopstorget var det dags! Så himla fint!! Jag grät och allt var så vackert <3
Det var borgerliga och kyrkliga vigslar igång samtidigt! Så mängder av par minglade runt med familjer, vänner, picknickkorgar osv. Så rart och mingligt på samma gång. Dom fick gifta sig vid Bagarboden <33
Sen drack vi bubbel med Stockholm som utsikt, Summerburst svagt i bakgrunden och fotade några tusen bilder. Efteråt åt vi fem-rätters på Villa Godthem! 
Hipp hipp hurra och grattis älskade syster!! Tack för att vi fick vara med på er stora dag <33 jag längtar redan till bröllopsfesten, möhippan osv. Samt brunchen vi dyker upp på imorrn förmiddag! 
0 kommentarer