queen Zara Larsson

 
RÄCK UPP EN HAND ALLA NI SOM DOG FÖRSTA GÅNGEN NI SÅG DETTA KLIPP?! Jag lyssnade utan överdrift på detta klipp en hel arbetsdag + så lång tid som donnan tillät här hemma. Hon + mina kollegor har infört någon slags "regel" om att en låt bara får spelas en gång i taget. Medan min åsikt alltid varit att en låt bara blir bättre för varje gång den spelas :))) 
 
 
Jag älskar Zara Larsson och jag älskar att hon var gäst hos Ellen DeGeneres! En queen möter en annan queen. Det enda som var tråkigt var att Larsson inte blev intervjuad. Men oavsett, Larsson är utan tvekan en av världens häftigaste queens. Och jag skulle kunna mörda för att ha den där guldiga jackan <33
 
 
Mitt mål är att mina kids ska ha Larsson som förebild och idol. Det vore så jävla fint! Typ som att jag och syrran fick lyssna på Grymlings och Progghits med våra föräldrar, så kan mina kids älska Larsson <33 
0 kommentarer