Dejtkväll<333

I onsdags var det äntligen dags för Fantomen på Operan!! Vi bokade biljetterna för över ett år sen, helt sjukt hur fort tiden gått. Jag har sett Fantomen en gång tidigare, med Madde i London. Då var Peter Jöback också fantomen <3

Vi började med att träna och sen promenerade vi bort till Bistro Linné. Då var ju Sthlm fortfarande ett vinterland. Restaurangen var relativt nyöppnad och hade en fantastisk meny! Vi började med skagentoast, sen åt jag räksallad med tryffelaioli och löjrom. E åt en burgare på högrev. Dessutom var personalen riktigt jäkal trevlig! Vi kommer garanterat återvända :)))

Fantomen var så himla bra!! Kläderna var fantastiska, sceneriet var helt magiskt och alla var så duktiga <333 Jag grät sju gånger! Dels för att historien är ett sorglig, dels för att alla var så duktiga. Jag blir så rörd av att se människor göra saker de brinner för :')))

Det var så himla fint och lyxigt att få hänga med E en helkväll, äta ute och sen musikal. Jag älskar sådana kvällar <3!

Caro tipsar Circus
0 kommentarer