höstens tv

För några år sen hade jag som mål att ha tv-program att kolla på under veckodagarna, för att skapa någon slags rutin och lugn? För att inte bara stressa på och kolla ikapp en säsong i taget. Utan ge mig själv tiden att kolla på tv utan att känna stress. Och denna höst levererar tre fantastiska program som underlättar detta mål. 
 
 
Tro, hopp och kärlek. Det är en diakon, två präster och pastor som alla letar efter kärleken. Personer har fått skicka in brev och nu får vi följa alla dejter. JAG ÄLSKAR DET! Alla deltagare är så jävla rara och jag älskar personerna som letar efter den stora kärleken. Vissa tankar är fullkomligt galna/förvirrade/fina/ärliga, men så kan det vara när en bara vill träffa någon att älska. Men det mesta är bara fint och rart. 
 
 
Top Model: I år är det Sverige, Danmark och Norge som tävlar ihop i Portugal. Det är otroligt kul att se när dom glider runt i Lissabon och se platser som vi var på i somras. Och det är jävligt kul att det är "kurvigt" tema i år. Tjejerna är kaxiga, tar för sig och vill göra modevärlden till en bättre värld. Sen kan en tycka lite vad en vill om detta program, men jag älskar det. Och jag hade så gärna sett en säsong med detta tema som tonåring. 
 
 
Bachelor: Oj, oj, oj. Tjugo tjejer som är med och tävlar om en man. Vad mer kan en behöva? Jag älskar skiten. Dom vill alla träffa sin stora kärlek och oddsen är ju svinbra för mannen och ganska kassa för kvinnorna. Men det är lättsamt och snällt mot hjärnan. En behöver typ tänka på vad alla har på sig, vilka som får gå på gruppdejt/singeldejt och spekulera i vilka som kommer ligga först. 
- än så länge känner jag ingen som känner någon av tjejerna. Vilket såklart är lite tråkigt. 
 
 
Självklart vill jag gärna diskutera alla tre serier regelbundet. Hojta om du också är pepp på det! 
Caro tipsar
0 kommentarer