att svettas

 
Nu har jag varit på SATS i typ två månader? Och det är så himla kul! Det finns massa olika pass, det är stort och jag slipper trängas. Såklart hänger det ihop med att jag tränar på helt andra tider än innan, eftersom vi numera har 6timmarsdagar. Men jag är positivt överraskad. Ja, det är mycket hetsigare än på friskis. Folk går liksom på dubbla och trippla pass? Och är lite mer seriösa än på friskis? Det är ju ingen som glider runt i träningsshorts från 80-talet, utan folk är lite mer piffade på SATS. Men jag bortser från allt det där och kör på det jag gillar :))) 
 
Det jag testat hittills är:
- Absolution: fokus på styrka och core
- Core: fokus på core såklart
- ashtangayoga <3 
- pilates: styrka, core,  
- hot mojo: dynamisk träning i 38 graders värme
 
Men det finns massa andra pass som jag är så peppad på att testa! Jag har kört på grejer jag redan kan och gillar som yoga och core. Men jag ska testa lite mer styrkepass, armar och sånt efter årsskiftet. Under en vecka brukar jag försöka få ihop följande träningspass:
- tre pw´s eller crosstrainer á 30 min (för hjärnan!)
- ett yoga-pass
- ett core-pass
- något på gymmet
 
Ett av mina mål för 2018 är att bygga en stark mamma-kropp och jag är sjukt laddad :)))) 
 

0 kommentarer