min körning

Här sitter hon, Queen Challe <3 Det är vi som hängt typ varje helg sen slutet av oktober och kör minst en kväll i veckan. När den här bilden togs hade vi kört backa runt hörn, öva parkera och köra vilse i villaområdet bredvid oss. Och det går så bra! Jag kör med Challe så ofta vi hinner och numera är jag även på körskola också! Och det går snabbt framåt. Såklart minns jag massa sen jag körde intensivkursen, men nu har jag också en helt annan inställning till körandet. Jag är inte rädd för att vara ute på vägarna, jag är inte rädd för andra bilar och jag fattar reglerna på ett sätt jag inte gjorde förut. Alltså på alla andra körskolor har jag fejkat mig igenom allt. Ljugit att jag fattat regler fastän jag inte gjort, sagt att jag hört hur bilen låter osv. Allt för att framstå som bra, fastän jag egentligen inte hunnit lära mig... 
 
Men nu med Challe så kan jag ställa alla dumma frågor jag inte kan, och jag kör samma stuk med körskolan. Och det lönar ju sig. Jag fattar ju varför skyltarna sitter där dom sitter, jag fattar hur jag ska köra i många situationer och jag gillar att köra. Så för första gången någonsin känns det liksom rimligt att jag en dag kommer kunna ha körkort och dessutom vara bra på att köra :)))) 

körkort2018
2 kommentarer
Emly

Heja 💪🏼🎉 sen blir det roadtrip sommaren 18 🌟🌟🌟

Caro

jaaa!! jag är så himla pepp!! Mot Gränna <3 <3 <3