nu delar vi efternamn

HIPP HURRA!! Det var när syrran gjorde en swish till mig som hon upptäckte att vår namnändring gått igenom. Det var en av E´s uppgifter att fixa efter bröllopet, förutom att beställa tack-kort och fotopärm. Tack-korten är utskickade och fotopärmen är väl på g vilket år som helst :))) 
 
Och förra veckan printade jag blanketter, vi kryssade hellre ett kryss för mycket och skrev en kort motivering om varför vi ville byta namn. Nu har det tydligen gått igenom! E ser det som en julklapp från Skatteverket :)) Nu heter vi båda Wikbro Rannberg i efternamn vilket kommer underlätta för kids och sånt. Dessutom kommer jag kunna ta körkort i mitt nya namn! 
Nu måste vi bara byta bankkort (och bank), pass, körkort (för E) osv osv. Jag började med det enklaste, facebook. 
 
Lyllo mig som är gift med den vackraste godingen på jorden och dessutom få dela namn med ´na! <3 
 
<33333
Namnbyte Skatteverket saker att göra efter bröllopet
0 kommentarer