Lite i taget

Nu är det mindre än 6 månader kvar tills vi gifter oss - det är ju helt bananas! Tydligen går ju en månad på en kvart? Så om 1,5h ska vi väl gifta oss! Såå pirrigt och peppigt <333 


Under all planering så blir jag ständigt påmind om att jag typ ska se detta som ett privilegium? Vilket är sjukt. Men en måste på något sätt bli påmind om att samkönade äktenskap bara varit lagligt i Sverige sen 2009. Det är inte ens tio år!! Hade jag och donnan varit en generation äldre och träffats hade vi fått vänta med äktenskap. Det är en sjuk värld vi lever i. :'(((( 


Men, det var inte det jag skulle skriva om. Utan att vi ligger i sjukt bra fas gällande planering och allt fix. Vi har bockat av en miljard saker från listan och köper grejer lite då och då. Senaste inköpet var servetter :))) 

Andra punkter på listan är:
- få in alla svar, sista osa är 27/2
- besöka lokalen igen
- köpa ringer lagom till 14/2 (budgettips! Alla ringar är ju billigare denna tid på året!) 
- testa mina skor jag beställt till vigseln och dansen. Har beställt hem klackar? 
- spika alla val av mat


Caro och Emelie flatbröllop hbtq och rättigheter
0 kommentarer