böckerna från Thailand

 
Den här lilla ljuvliga högen tog jag mig igenom under veckorna i Thailand. En bok saknas på bilden och det är Hur man förälskar sig i en man som bor i en buske av Emmy Abrahamson och En väktarens bekännelser läste donnan ut. Men resten läste jag :)) 
 
Jag hade med mig alla böcker på bilden utom Keplers bok Kaninjägaren, den hittade jag i lånebokhyllan på hotellet. Jag älskar den bokhyllan! Den är indelad i olika språk och förändrades varje dag. Jag kan ha varit där någon gång om dagen och sorterat bland alla böcker... Det var så kul att hitta böcker till mig och mamma, se böcker som vi lämnade kvar sist och se förändringarna varje dag. En bokälskare ut i fingerspetsarna :))
 
Recensioner av böckerna kommer komma upp löpande och jag kommer att publicera en recension varje onsdag och söndag morgon kl 09.00. Smack! 
Albert Bonnier förlag Bonnierpocket Gilla Böcker Månpocket Pocketförlaget Printz Publishing Rabén & Sjögren
0 kommentarer