lyxlunch och bebisplaner

Efter vårt besök på fertilitetsutredningen åkte vi till Melanders på söder och lyxlunchade. Det kändes som det enda rimliga efter att ha blivit stucken och tömd på blod, samt ett lämpligt sätt att lugna ner sig efter detta omvälvande möte. <333 
 
Det känns så himla pirrigt och fantastiskt att vi är igång! Vi har liksom börjat resan mot att bli föräldrar och det känns stort. Jag försöker föreställa mig hur par med ägg och sperma bestämmer sig för att dom ska skaffa barn? Det känns som att den stora skillnaden är ju att vi blandar in andra från start. Och att vi behöver hjälp med sperma, som min gynekolog uttryckte det :)) Men märkligare än så är det ju inte.
 
Och att vår väg kommer att ta längre tid pga kötiderna. Flatpar står i samma kö som ensamstående kvinnor, vilket innebär att kön just nu är på 1 år och 5 månader för att komma till Huddinge.  
 
 
jag åt såklart min favvorätt: fiskgryta med aioli <333
 
och E åt sin favvorätt: räksmörgås <3 
 såhär gulliga var vi innan själva besöket. vi tog några bilder efteråt, men jag var typ grå av blodsockerfall haha. 
 
fertilitetsutredning
3 kommentarer
Moa

Ni kommer bli världshistoriens bästa föräldrar! <3

Caro

Åhh!! Vad glad jag blir!!! <3333

Lotta

Jag kan säga det är värt väntan samt personalen på Huddinge är magiska. Världens bästa, läkare som barnmorskor! Det är värt väntan :-)
Doktorerna är så duktiga. De pröva på både mig och frun min ☺️