Drömhelg

Jag har haft världens bästa sommarhelg! Det började med middag och firande för att jag klarade teorin. I lördags körde jag först till Drottningholm, därefter till Vaxholm, färja till Rindö och sen färja till Värmdö och så åt vi lunch på Systrarna Delselius. Och det var så jäkla häftigt att köra ute på landet och i närheten av gamla landstället <333 

På kvällen var jag och Moa på kulturnatt, men det får ett eget inlägg :))) I går var vi ute på Överby Gård och hälsade på min moster! Sen fick jag köra till Bergshamra och därefter till Bromma blocks. Dom andra tittade, planerade och köpte saker till Challes balkong, medan jag sov/vilade :))) På kvällen övade jag backparkering. 

Detta körkort tar så jävla lång tid, men det blir så mycket roligare när vi gör utflykter och njuter under tiden! <3 och snart är den eran slut, helt sjukt ju!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

körkort
1 kommentar
Max Hamilton

Hej Caro! Jag såg att du håller på med körkortet och undrar om du skulle vara intresserad av att testa iKörkort.nu helt gratis? Jag kan garantera att det kommer att göra pluggandet lättare och roligare! :)