mina bästa poddar

Jag har ju semester och ägnar mig åt följande: vila, skriva, läsa, kolla serier, träna. Och typ hångla med E när hon kommer hem från praktiken. Under dom flesta av aktiviteterna lyssnar jag även på poddar. Så här kommer en liten tipslista över alla poddar jag lyssnar på mer eller mindre regelbundet. OBS: lyssnar inte på alla alla veckor, men några lyssnar jag på exakt varje vecka när dom släpper nytt, några lyssnar jag fortfarande ikapp och några har jag som reservpoddar. :)))))) 
 
Kriminologi/mord/hemskheter.
  • Mord mot mord
  • Spöktimmen
  • Modpodden
  • Vad blir det för mord?
  • Partners in true crime
  • Death in ice valley
  • Serial
  • Rättegångspodden
  • En mörk historia
  • Palmemordet
  • My favorite murder
  • Svenska mordhistorier
 
När jag vill känna mig klok:
  • P1 dokumentär
  • P3 dokumentär
  • P3 historia
  • #800k - Politikpodden
  • Konflikt
  • Spår
  • Verkligheten i P3
  • Historie-podden
  • Fråga vad du vill i P3
  • Allt du velat veta
  • En förbannad podd
  • Penntricket
 
Övriga poddar:
  • Gott folk
  • Food pharmacy
  • P3 serie
  • Skäringer & Mannheimer
  • Kropp och Själ
  • Zimmergren & Co
  • HanaPee´s otroliga podcast
  • Tvillingpodden
0 kommentarer