Ego-tid

Ni vet när kvällstidningar/pt’s/allvetare osv ska komma med "tips" på "smarta val"/"bantningstips"/"vardagsmotion" osv så säger ju dom alltid att en ska hoppa av en station tidigare jobbet/hemmet för att få in den tiden. Och det har ju inte känts överdrivet lockande att gå av i Hötorget och traska längs Sveavägen.

Men nu när vi har flyttat har jag börjat med det! Jag hoppar av i Skanstull och promenerar över söder till kontoret borta i Danvikstull. Obs: det har gått en vecka, men jag är redan överförtjust! Jag får in minst 2 km promenad enkel väg och det innebär ca 25 min podd-tid! Och jag är väl en enkel människa som blir så otroligt glad över detta! :))))

Två nya poddar jag upptäckt är Mord mot mord och Vad blir det för mord?  Båda har typ samma upplägg: en person som berättar för en annan person om ett mordfall. Det är informativt och roligt på samma gång. Tips tips! Ladda ner och lyssna! 

(null)


mord mot mord poddar vad blir det för mord? vardagsmotion
0 kommentarer