min skrivgrupp

 
Det är så fantastiskt att hänga med detta gäng två gånger i månaden! För ett tag sen var det min tur att ha träffen och jag bjuckade halloumistroganoff och äppelpaj med extra mycket kanel och kardemumma. Tänk att jag skulle fatta först vid 29 års ålder att det blir tusen gånger godare om en smörsteker äpplena i kanel och kardemumma innan 😌
 
Att träffas såhär gör något med mitt skrivande! Det stärker mig och ger otroligt mycket energi till mitt manus, skapar en vilja inom mig att fortsätta. Det är så otroligt givande att ägna timmar åt att grotta ner sig i varandras texter, diskutera karaktärer, egenskaper, ordval och om saker är rimliga eller ej. Den här gruppen är otroligt viktig för både mig och mitt skrivande ❤️
Furusundare att skriva debutera manus manusgrupp
0 kommentarer