resans böcker

Den här lilla fantastiska högen hann jag med under vår semester i Thailand. Så otroligt jäkla givande att bara ägna hela dagar åt att läsa! Och jag är så nöjd med min mix. Det blev thrillers, deckare, romance, ungdomsbok, romaner och och lite skräck. 
 
Och som vanligt läste jag 2-3 böcker åt gången, och helst ska det vara två helt olika genrer. Så är det bara att hoppa fram och tillbaka mellan en läskig deckare och en mysig romance. <3 Alla böcker som ni ser i högen kommer att recenseras löpande. Det blir nog två recensioner i veckan, onsdagar och söndagar, om jag hinner skriva recensionerna. Annars blir det onsdagar ett tag framöver :))) 
 
I högen har vi några fem-höger, och tyvärr ganska många tvåor. Jag hade ganska höga förväntningar om alla, men som tyvärr bara föll platt hos mig. Men men, det kommer komma recensioner iaf. Ett tag tyckte jag att det var svårt att lägga ut recensioner på böcker som jag inte gillade. Det hände att jag struntade i att lägga ut betyg, skippade instagram eller bara "glömde bort" att recensera allt som inte var solklara femmor. Men det känns ju bara falskt. Det finns extremt mycket bra litteratur, men det finns också en hel del skit. Så under 2019 kommer jag recensera allt, högt som lågt! 
Bokförlaget Forum Bonnier Carlsen Brombergs förlag Etta förlag HarperCollins Nordic Lavender LIT Modernista Månpocket Natur och Kultur
0 kommentarer