Bokfrukost

Jag fick vara med på en riktigt lyxig bokfrukost med tema feelgood hos Lind & Co! Dom hade dukat upp en riktigt generös frukost, bjudit in ett gäng författare som alla pratade om sina senaste böcker. Sen var det mingel! Och kalla mig galen, men herre gud så mycket trevligare och mysigare det är med frukostmingel än kvällsmingel. Goda mackor istället för blaskiga drinkar - perfekt upplägg enligt mig :)))


Tusen tack bästa Lind & Co för en fin morgon! Och tack för generös goodiebag, nu har jag att roa mig under sjukskrivningen :))) Egentligen var det en bok till, Älskar, älskar inte av Eleonor Sager. Men den har jag redan läst, så den fick Fridah. Istället fick jag första boken av Veronica Linarfve. Jag gillar ju att läsa böcker kronologiskt. :))) bokrecensioner kommer!
(null)

(null)

(null)

(null)

Lind & Co bokfrukost
0 kommentarer