Tre saker

En gör ju vad en kan för att pigga upp sig i dessa tider. Och här kommer tre förslag :)))

1) gå loss och baka! Jag hittade dessa på hm och längtar så tills vi får baka med trollen! Och tänk så fint att göra små hål i planet-kakorna, pynta med kristyr och hänga i fönstret :’)))) (null)
2) se julkalendrar och ha det på i bakgrunden konstant. Finns det något mysigare eller tryggare? Det finns ju flera på SVT play och Öppet arkiv, men dom tar ju ner dom i tid och otid, så jag har nästan alla favoriter på dvd också :))))
(null)
3) bara läsa mysiga, romantiska, roliga, chiclits och romance. Jisses vad jag är avtänd på fakta, true crime och deckare. Jag vill bara ha gos och lyckliga slut i dessa tider. Kan eventuellt sträcka mig till en ungdomsbok. 
(null)

Vad har ni för knep för att klara er igenom mörkret? <333
0 kommentarer