Kompistid är bäst

Igår hade jag en alldeles ljuvlig och efterlängtad dag! Den ursprungliga planen var att detta skulle vara upphackat på två helger, men nu när alla har egna liv, hobbys, jobb, husdjur, partners, barn osv så får en passa på när folk kan :’)))) 

Först hade vi brunch hemma hos Emily med äggröra, bagels, proteinbröd, färsk frukt, massa pålägg och litervis med kaffe. Vi babblade ikapp och åt i timmar innan vi gick till Grimsta naturreservat och badade. Och jag är så glad att jag numera är en badande person! Alla vinterbad med Challe har gjort att allt känns härligt när det kommer till bad<3 

Sen åkte jag till andra sidan stan och hade fika med Ligan! Jag och Emelie hade gjort en blöjtårta, Naddi hade bakat och så babblade vi ikapp till kl slog Harpans läggning. 

Sååå välbehövlig dag. Harpan som har pollen/allergi/dödens förkylning var hemma med Emelie, så jag hade en heldag med kompisar :’))))) såååå mysigt och så välbehövligt att kunna prata, fika, hålla tre tankar i huvudet samtidigt och slippa hålla koll på huliganen. Det senaste året har ju varit kaos med stort K, så jag är tacksam för varje fika utomhus på avstånd som kan bli av <3
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer